Σάββατο, 8 Μαρτίου 2014

Legends of Aethereus-Μάχες


Στο λιμάνι περιμένοντας να σαλπάρουμε.

Δεν ξέρω αν μου ξέφυγε κάτι στο ξεκίνημα του παιχνιδιού αλλά το σενάριο είναι από αδιάφορο έως και ανύπαρκτο. Μετά το αρχικό tutorial όπου μαθαίνεις ότι προχωράς με τα πλήκτρα WASD και  2-3 αποστολές, νέοι npc's προσφέρουν πλέον νέες αποστολές χωρίς να έχουν κάποια σχέσει με κάποιο σενάριο ή σκοπό.
Η ''σκηνοθεσία'' έχει ως εξής, μιλάτε με κάποιον ή καλύτερα διαβάζεται ένα σύντομο κείμενο και αναλαμβάνεται την αποστολή, μαζεύεται τις αποστολές από τους διαθέσιμους npc's και πάτε στο λιμάνι, όπου από εκεί μπορείτε να επιλέξετε ποια αποστολή θέλετε να κάνετε ταξιδεύοντας στην συγκεκριμένη περιοχή. Από ότι καταλάβατε το LoA είναι ένα γραμμικό arpg. Αφού εισέλθετε στην περιοχή που επιλέξατε, πέρα από την ολοκλήρωση των objectives, που ναι μεν είναι αρκετά αλλά σε ένα γραμμικό περιβάλλον δεν έχει και τόση σημασία, αφού όλα βρίσκονται σε μια ''σειρά'' το ένα objective μετά το άλλο, μπορείτε να εξερευνήσετε το περιβάλλον για την συλλογή πρώτων υλών που προσφέρονται όχι μόνο για crafting αλλά είναι τα βασικά συστατικά για να χρησιμοποιήσετε τις ικανότητες σας. Επέλεξα να παίξω σαν Inventor, είπαμε κάτι σαν engineer και τα skill όπου επέλεξα για να μπορέσω να τα χρησιμοποιήσω στο πεδίο της μάχης έπρεπε να έχω συγκεκριμένα υλικά στην διάθεση μου που ποικίλουν από φυτά έως ορυκτά και πετρώματα.

Οι ικανότητες των Inventors
Οι μάχες στο LoA δεν είναι σαν τα κλασσικά rpg όπου πατάς σαν μανιακός τα κουμπιά μέχρι ο αντίπαλος να πέσει κάτω αλλά απαιτούν σκέψη και στρατηγική για να το καταφέρετε αυτό. Όσοι έχουν παίξει Dark Souls, θα βρεθούν απέναντι σε οικείους μηχανισμούς, όμως στην κακή τους εκδοχή. Ανεξάρτητα με πια κλάσει θα επιλέξετε, οι αρχές της μάχης είναι ίδιες. Θα πρέπει να ''μπλοκάρετε'' τις επιθέσεις των αντιπάλων, να τις αποφεύγετε αλλά και να αντεπιτιθεσται την κατάλληλη στιγμή για να επιφέρεται όσο τον δυνατό μεγαλύτερο πλήγμα στην ανοιχτή άμυνα των εχθρών. Στην θεωρία όλα αυτά φαίνονται καλά και ωραία, στην πράξη όμως αυτοί οι μηχανισμοί δεν εκτελούνται όπως θα έπρεπε. Το μεγάλο πρόβλημα στις μάχες είναι η αντίπαλη AI και η επιλογή με την οποία οι εχθροί εμφανίζονται στην μάχη. Μπορεί να έχετε ψάξει ένα μέρος πάρα πολύ καλά και να μην υπάρχει κανείς εκεί γύρω, αν όμως κάνετε ένα βήμα παραπέρα τότε ενεργοποιείτε το trigger των εχθρών με αποτέλεσμα να γίνεται ακαριαίο spawn που πολλές φορές θα σας βρει να είστε περικυκλωμένοι από εχθρούς. Για παιχνίδι του 2013-14 είναι ένας φτηνός και ξεπερασμένος τρόπος για να ''σκηνοθετήσεις'' τις μάχες και το LoA χάνει πολλούς πόντους για αυτήν την επιλογή.


Τα βασικά στατιστικά ανάπτυξεις του χαραλτήρα.
Όσο και αν φανεί παράξενο αυτό, οι μάχες είναι ένα από τα πολλά θετικά του παιχνιδιού και αυτό γιατί με το πέρασμα του χρόνου, φαίνεται ότι οι άνθρωποι που δουλεύουν πίσω από την δημιουργία του, με αργά αλλά σταθερά βήματα δείχνουν να βαδίζουν προς την σωστή κατεύθυνση ακούγοντας την κοινότητα και προσθαφαιρούν μηχανισμούς και λειτουργίες για να κάνουν το LoA καλύτερο. Όταν πρωτοκυκλοφόρησε το παιχνίδι, δυστυχώς σε πλήρη τιμή των 30 ευρώ, κανείς και πουθενά δεν ανέφερε ότι βρίσκεται σε Alpha μορφή και σήμερα μετά από λίγους μήνες να μιλάμε για μια Beta μορφή που δυστυχώς παραμένει στην ίδια τιμή. Τεράστιο λάθος από πλευράς ThreeGates.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου